לא מעט חברות ומפרסמים בונים אסטרטגיית פרסום שלמה באמצעות שלטי חוצות. לכאורה, האינטרנט והטלוויזיה הם כוכבי הפרסום, אבל אין לזלזל באפקטיביות של פרסום בשלטי חוצות. אתם מוזמנים לקרוא על כך במאמר שלפניכם.
היתרונות של פרסום בשלטי חוצות, שלט חוצות הנצפה על-ידי נהג העובר מולו פעם או פעמיים ביום מספיק שהמסר בו ייצרב בתודעתו. ככל שמדובר בשטח גדול יותר וביותר שלטי חוצות, כך קהל יעד רחב יותר נחשף לתכנים ולמסרים המופיעים בהם.
שלטי חוצות מתאימים לכל סוגי החברות, העסקים, המוצרים והשירותים. בהתאם לתקציב ולקהל היעד אפשר לבחור את האופציות הקיימות בתחום שלטי החוצות.
שלטי גדולים או קטנים, שלטים דיגיטליים, על איי תנועה או שלטים המוצבים על כבישים ראשיים. שלטי חוצות עליהם יש פרסומות ענק יוצרים אפקט פרסומי משמעותי ממנו לא ניתן להתעלם.
ניהול קמפיין בשלטי חוצות הוא אפיק פרסומי נפוץ המתקיים לרוב לצד פרסום במדיה נוספת כגון עיתונות, דיגיטל וברדיו. קיימים מספר עקרונות שחשוב לשמור עליהם כשמעוניינים בהצלחת קמפיין בשלטי חוצות.
העיקרון הראשון הוא, Less Is More. בפרסום בשלטי חוצות זקוקים למספר שניות כדי "ללכוד" את תשומת לבו של לקוח פוטנציאלי ולהעביר את המסר שמעוניינים להעביר.
לכן, חשוב להבין שכל המוסיף גורע. ככל שממעיטים בכמות הטקסט, כך הפרסום אפקטיבי יותר. השלט צריך לכלול מסר מרכזי אחד בולט, מסר משני אותיות קטנות יותר ותמונה.
בחירת סוג השלט מבחינת המיקום, והגודל שלו. על-פי הגדרת מטרת הפרסום. תדמיתי, מכירתי או העברת מידע. בנוסף, מיקום, בולטות ורעשי רקע. ככל שיש באור יותר בניינים, עצים, שלטים אחרים וכד'. כך שלטי החוצות פחות אפקטיביים.
לפרטים נוספים יש להשאיר את הפרטים: