פרסום ממוקד דרך כתבות תוכן: באתרים עם תנועה של מיליוני גולשים בישראל. הדרך ליצירת לידים חמים ובשלים שמכירים את המותג שלכם, בעזרת כתבות שנכתבות ע"י כותבי תוכן מומחים ושיווק הכתבה באתרי תוכן מובילים. התוצאה = מיתוג עוצמתי, חשיפה מול מאות אלפי גולשים ולידים חמים מוכנים לסגירת עסקה.
יש לנו סוד לספר לכם: עולם השיווק מתקדם בצעדיי ענק לכיוון "פרסום נייטיב", פרסום שמטרתו להיראות כמו כתבה ולמשוך את הגולש להקליק. מדובר בכתבה שנראית נייטרלית ולא ממומנת אך באופן ישיר או עקיף משמשת ככלי שיווקי ומיתוגי למוצר או שירות מסוים.
פרסום נייטיב איכותי: זה פרסום שמצליח להיראות מאוד טבעי בנוף של הגולש, הגולש לא מרגיש שמנסים למכור לו אלא מרגיש שהוא קורא וצורך תוכן איכותי. עם הפעולות הנכונות – גם אפשר להמיר אותם ללידים.
השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:
![](https://nadlan-tv.co.il/wp-content/uploads/2021/12/206713994_132088395701918_2869203422463986810_n-300x157.jpg)
שיווק מבוסס תוכן: ישראלים אוהבים תוכן חדשותי – הסיבה למעבר הזה לפרסום נייטיב הוא בעיקר פסיכולוגי. גולשים בעידן האינטרנט מוקפים בפרסומים ומסרים כל דקה ודקה, ותכל'ס – כבר נשבר להם. הם רוצים לגלוש ולצרוך תוכן אמיתי ואותנטי ושלא ינסו למכור להם כל דקה!
לכן כאשר גולש נמצא באתר תוכן אנחנו יודעים שהוא שם כדי לצרוך תוכן והמחשבה שלו מיועדת לזה. אנחנו לא נמצאים שם "להפריע" לו, אנחנו משתלבים בנוף הגלישה שלו ומכניסים אותו לכתבה שלנו. הגורם הפסיכולוגי הזה הופך כתבות שיווקיות להרבה יותר ויראליות, ממירות ומסירות את מחסום הפרסומות שנמצא אצל אנשים.
יתרון נוסף לכתבה: גורמת לכם להיראות כמו מותג ואוטוריטה בתחומכם. גולשים מאמינים שמי שעשו עליו כתבה "כנראה הוא באמת מבין על מה הוא מדבר". לא על כל אחד עושים סיקור וכתבה ועצם העובדה הזו מייצרת אצלכם בידול משמעותי לעומת מתחרים.
![](https://nadlan-tv.co.il/wp-content/uploads/2021/07/ad9e6204-f5c3-4637-bb2b-424dc56c932a-225x300.jpg)
ישראלים פשוט אוהבים כתבות: "מה X עשתה אצל Y בבית?!" / "השיטה החדשה שמשנה את כללי המשחק" / " הסיפור הקרוב שאתם הולכים לקרוא ישנה לכם את החיים! שלא תעיזו לדלג על הכתבה".
נכון שכמעט הקלקתם: המנטליות הישראלית מייצרת לכתבה שיווקית המון יתרונות – עלות קליק נמוכה יותר, אחוזי CTR (אחוזי הקלקה) גבוהים יותר, חשיפה ענקית באתרי תוכן כשהגולש במצב לצרוך תוכן, יצירת באז ומודעות ברחבי הרשת, תנועה רחבה וזולה לאתר שלכם, לידים חמים ואיכותיים יותר שמכירים את המותג.
מבחר ענק של סוגי כתבות: יש מגוון רחב של סוגי כתבות והמשחק אף פעם לא נגמר – כתבת תחקיר, כתבת וידאו, כתבת תדמית, כתבת המלצה, כתבת מדריך, כתבת, כתבת ראיון, כתבת מאמר, דעה, ועוד מגוון ענק של סוגי כתבות שמותאמות אישית בדיוק עבורכם!
הכירו את הפורטל שיחשוף אתכם: הכתבות מתפרסמות בפורטל שלנו – "Nadlan-Tv", המכיל מאות תכנים בשלל תחומים: פיננסים, השקעות, משכנתאות וגיוס הון חוץ בנקאי. כל החדשות, העדכונים והטיפים על עולם השקעות הנדל"ן. הצעות בלעדיות לפני כולם בהשקעות בחו"ל, מסחרי, קרקעות, מגדלים. מניות בחברת תיווך וירטואלית, פריסיילים אופציות וסטרטאפים. פורטל חדשות הנדל"ן של ישראל Nadlan-Tv.
דוגמאות לכתבות:
השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר: