תחום השיווק והפרסום לא מסתכם באיפה אתם שמים מודעה, או עד כמה יפה התמונה. התחום רחב ומתמקד באיזה מסר תרצו להעביר? האם הוא הועבר? האם פרסמתם לקהל היעד שלכם? לקונה הפוטנציאלי שלכם? עד כמה הקונה הפוטנציאלי נחשף אליכם? וכמה פניות קיבלתם? וכמובן בתוך כל השאלות האלו נכנסים גם אלמנטים של תקציב הפרסום ופלטפורמות הפרסום השונות.
אין ספק שהתשובות לכל השאלות האלו מורכבות ואין תשובה אחת נכונה. לאחד תעבוד דרך אחת ולשני תעבוד דרך אחרת, בכל מקרה כדי לשווק תצטרכו ללמוד את השוק ולהבין את הקהל. ובדיוק על זה נדבר במדריך השלם שהכנו לכם, על דרכי השיווק האפקטיביות לפרויקט יזמות בנדל"ן.
לקבלת המדריך בחינם לזמן מוגבל הירשמו: